Veya başka bir örnek, daha büyük veya daha yerleşik rakiplere karşı yeni bir pazara girmeyi düşünen bir B2B sağlık teknolojisi şirketi olabilir. Elmaları elmalarla karşılaştırmanın en iyi yolunu bulurken bunu göz önünde bulundurun. 3. Sosyal Medya Hedefleri ve Hedefleri Bu genellikle planlama sürecinin en zor parçasıdır, çünkü sosyal medyaya geri dönüşünüz bir PPC kampanyası gibi kesik ve kurumuş değildir ve asla olmayabilir. Bu nedenle, kendinizi “yumuşak” hissettiren bazı hedefleri ve ulaşılamaz görünen diğerlerini haklı çıkarmaya çalışırken bulacaksınız. Tavsiyem: Hedeflerinizi başlatmak için nispeten basit tutun, hem yumuşak hem de zor hedefler kullanın ve hedefleri kovalara veya kategorilere ayırmaktan korkmayın.
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın