Sayfa dışı SEO faktörleri arasında geri bağlantılar, sosyal medya pazarlaması, misafir blogları, marka itibarı ve halkla ilişkiler bulunur. Tek bir SEO türüne odaklanmak yaygın ve tavsiye edilmeyen bir stratejidir. Web siteniz taranamıyorsa (teknik SEO) ve güçlü bir marka itibarı yoksa (sayfa dışı SEO) kaliteli içerik (sayfa içi SEO) çok da önemli değildir. Doğru yapıldığında, sayfa içi SEO, sayfa dışı SEO ve teknik SEO, web sitenizin bulunma, sıralama, tıklanma ve okuma yeteneğini geliştirir. Bir ev inşa etmek gibi, temel sağlam (teknik SEO) olmalı ve içinde yaşamanın kolay olması için iyi donanımlı bir mutfağa (sayfa içi SEO) sahip olmalı ve dış kısım ilgi çekici (sayfa dışı SEO) olmalıdır.
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın