Ancak bu, şirketlerin markalarını her platforma nasıl uyarlamaları gerektiğini düşünmeleri için bir fırsattır. Örneğin, Twitter kısalığa değer verir: Adınızın, Twitterati için daha iyi sonuç verebilecek daha kısa bir versiyonu var mı? Facebook daha az resmi, daha arkadaş canlısı. LinkedIn (şimdilik) hala iş resmi. Her platformdaki her ismin mükemmel bir şekilde eşleşmesi gereken günleri geride bıraktık, bu yüzden bunu, marka Mukaddes Kitabını gevşetmek ve her platformun kendine özgü tuhaflıklarına eğilmek için bir şans olarak değerlendirin. 5. Personel Planı Sosyal medya planınızı uygulamak için insanlara ihtiyacınız olacak. Bu doğru. Kişi değil, insanlar. Ayak parmaklarınızı sosyal medya suyuna daldıran küçük bir işletme bile olsanız, planınızın hayata geçmesi için birden fazla kişinin çabasını, etkisini ve yönlendirmesini alacaktır.
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın