Yazma ve gönderme işini yapan yalnızca bir kişi olabilir, ancak herhangi bir başarılı sosyal medya planı, planın ağırlığını taşımak için bir kişiye değil, bir gruba dayanır. Kuruluşunuzun her yerinden fikir, destek ve kaynak akışı olmadan bir sosyal medya stratejisini başarılı bir şekilde uygulayamazsınız. 6. İçerik Takvimi İçerik yok, sosyal medya yok. İçerik pazarlama stratejisi yok, sosyal medya pazarlama stratejisi yok. Sosyal medya planınız bir tür içerik takvimi etrafında dönmüyorsa, mesajınız – ve sosyal medya planınız – en iyi ihtimalle başarısız olur ve en kötü ihtimalle başarısız olur. Peki içerik takvimine hangi bilgiler giriyor? Right Source olarak, içerik takvimlerini iki adımlı bir süreçte yönetiyoruz: 1. Adım, içerik takvimini bir elektronik tabloda oluşturmaktır (Google E-Tablolar’dan bir içerik takvimi örnek şablonu indirin).
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın