– içerik parçalarınızla ilgili sosyal medya gönderilerini kolayca gruplandırmanıza olanak tanıyan bir içerik takvimi şablonuna sahiptirler. İçerik odaklı pazarlama dediğimiz şeyin harika bir örneğidir: özünde içerik bulunan pazarlama. Ayrıca indirebileceğiniz, yazdırabileceğiniz ve yakınlarda saklayabileceğiniz (veya bir sonraki check-in sırasında patronunuzun masasında sinsice bırakabileceğiniz) bir editoryal takvimin nasıl oluşturulacağına dair yararlı bir kontrol listesi oluşturduk. Bu arada, SEO şirketi User Growth’un bir içerik takviminin nasıl oluşturulacağına dair çok iyi ve kapsamlı bir yazısı var (uyarı: uzun). Son olarak, ne yaparsanız yapın, sosyal medya kuyruğunun içerik pazarlama köpeğini sallamasına izin vermeyin.
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın