Bu, daha az görünmenin daha fazla olduğu anlamına gelir – artık grafiksel olarak ağır sitelerde etkili olamazsınız, içerik ve mesajları göz önünde bulundurarak tasarlamanız gerekir. Gelecek şeyler ve bunun müşterilerimiz için ne anlama geldiği ve çevrimiçi başarıları konusunda heyecanlıyız. Sosyal medya planlaması çoğu zaman belirsiz bir hedefler dizisi ve bir grup stajyer etrafında döner. Bu nedenle, pazarlamanın 4 P’si hala geçerliyken, 7 Ps’yi de unutmayın: Doğru Planlama ve Hazırlık İşeme Kötü Performansı Önler. Doğru yapıldığında, pazarlama, işe alma veya müşteri hizmetleri için bir sosyal medya planı güzel bir şeydir. İşte organizasyon türü, boyutu ve yapısı ne olursa olsun sosyal medya planınıza ait 10 bileşen. 1. Temel Metrikler Facebook hayran sayfanızla hiç kimse etkileşimde bulunmasa ve yalnızca çalışanlarınız içeriğinizi Twitter’da paylaşıyor olsa bile, bir temel oluşturmak önemlidir. Bazen bir taban çizgisi belirlemenin tek nedeni – sayılar ne kadar kötü görünse de – bu sayılar geliştiğinde alkış oluşturmaktır.
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın