Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek muhtevain en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en elleme bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı temeları hikayeleri, örnek olay incelemelerine kontaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri hakkında marifet muhtevaerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını sağlamak muhtevain paha takdim etmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok teamüle yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en hâllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefa ve etüt muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Video paylaşmak, içeriğinizi henüz fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, mukannen bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Facebook hala dünyanın en büyük içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bentlantı yapmak muhtevain harika bir mahal. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine ehil olsa da bütünü berenarı videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nite saçıştırmak istediğinizi her dem boşluk önünde bulundurun ve buna gereğince tertip binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde yararlanmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla faal kullanıcıevet ehil. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin içtimai medyada evetğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metin muhtevaeren gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, içeriğiniz uğur kitlenizin lakinç ve ilişki sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kadar muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, taharri neticelerinda henüz erdemli sıralarda ve henüz pıtrak görülür, içeriğinize trafik peşışı katkısızlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sınırlıdır. Web içeriğinizde elleme çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu henüz elleme hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda henüz erdemli meallar katkısızlar. Mualla itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik kontaklar almak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir kontakya gelen her tıklama muhtevain ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), büyük hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bentlantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Hassaten web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
Bursa SEO Bursa Web Tasarım
İlk Yorumu Siz Yapın