"Enter"a basıp içeriğe geçin

Yenişehir Web Tasarım

Endişelenmeyin: Henüz mevcut raporlama ve analiz araçlarınız yoksa (veya BT hala aylarca süren ihtiyaç analizini yürütüyorsa), bir elektronik tablo açıp bazı sosyal medyayı takip etmeye başlamanız sorun değil metrikler. 2. Rakip Karşılaştırmaları Bunu taklitçi olmak için yapmıyorsun. Bunu, yukarıdaki 1 numaralı temel metrikleri toplamanızla aynı nedenle yapmak en iyi uygulamadır. Sosyal medya programınızda başarının neye benzediğini belirlemek her zaman kolay değildir ve rakipler kolay (ve eğlenceli) bir hedef oluşturur. Ne yaparsanız yapın, bir rakip birlikte hareket ediyor gibi göründüğü için aslında yaptıklarını varsaymayın. Takipçi sayıları ve katılımı ve iyi tasarlanmış bir mevcudiyet, genellikle benzersiz fikirlerin uygulanmasının değil, saf uzun ömürlülüğün sonucudur. Ayrıca, çalışan sayısına veya – örneğin bir doktor grubuysanız – konum sayısına göre bölme gibi göreceli rakip büyüklüğünü açıklayan karşılaştırmalarınıza bir tür kişi başına hesaplama eklemeyi de düşünebilirsiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://sultanbeylimarangoz.name.tr/ https://pazarlamasirketi.name.tr/ https://ecommerce.name.tr/ https://gungorenmarangoz.name.tr/ https://yabancisermaye.name.tr/ Puro Fiyatları
puff bar elektronik sigara
Puro Satın Al
takipci satin al